مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:052023-12-04فرهنگي

‍ برگزاری نخستین نمایشگاه ناشران کتاب نیشابور


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: همزمان با بزرگداشت هفته پژوهش، نمایشگاه آثار و تألیفات نویسندگان و ناشران نیشابور در محل فرهنگسرای سیمرغ نیشابور برپا می شود.

- علیرضا سید آبادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: نمایشگاه آثار و تألیفات نویسندگان و ناشران و اتحادیه کتابفروشان نیشابور در 25 غرفه در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور برگزار می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور افزود: نمایشگاه ناشران کتاب نیشابور، با هدف ترویج فرهنگ کتاب، کتابخوانی و آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با کتاب های تازه منتشر شده و در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی برگزار می شود.

وی ادامه داد: اولین نمایشگاه ناشران کتاب  نیشابور با غرفه های نمایشگاه و فروشگاه کتاب، معرفی کتابخانه های عمومی، معرفی نویسندگان و مولفان، رونمایی کتاب، تکریم از اصحاب قلم، معرفی انجمن های فرهنگی ادبی، معرفی کتاب های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

سیدآبادی با بیان اینکه نمایشگاه با تخفیف ویژه کتاب های خود را به متقاضیان عرضه می کند، تشریح کرد: عموم شهروندان می توانند از ساعت 9 إلی 14ظهر و 17 الی 22شب، از تاریخ 16 إلی 21 آذر، کتاب مورد علاقه شان را از نمایشگاه تهیه و از مجموعه برنامه های فرهنگی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ برگزاری نخستین نمایشگاه ناشران کتاب نیشابور

‍ برگزاری نخستین نمایشگاه ناشران کتاب نیشابور